« 1 2 ... 9 10 11 12 13 14 15 »
У Києві відбулася презентація книги Володимира Москальця «Скандальний PR в шоу-бізнесі. Теорія і практика», а також першого в Україні Агентства скандального PR «Chili». Книга, яка за своєю формою і суттю є свого роду підручником правильного запуску, проведення та використання скандалів в якості PR-технологій, викликала чималий інтерес у представників вітчизняного шоу-бізнесу, так само як і серед політичних діячів.
Уміння правильно створювати і використовувати гучні інформаційні приводи, а також виходити з «делікатних» ситуацій переможцем – основа дослідження Володимира Москальця. Саме це, на думку автора, і викликає жвавий інтерес у представників шоу-бізнесу. У той же час, в Росії один з відомих персонажів книги всіляко намагався перешкодити її виходу в Москві, оскільки деякі «цілком таємні» технології у підручнику були розсекречені. Тим не менш, презентація в Україні таки відбулася і зібрала багатьох представників вітчизняної еліти, молодих виконавців, а також менеджмент багатьох відомих персон. Серед іншого гостей цікавила діяльність Агентства Скандального PR «Chili», яке запускає свою роботу в Україні.
- Скандал – безумовно, дороге задоволення, проте неймовірно дієве, - зазначив Волод
...
Читати далі
|
Газета «Доба» позиціонує себе як громадсько-політична газета. Приблизний обсяг знаків – 90000. Виходить щотижня у четвер. Упродовж першої хвилі моніторингу виявилося, що «Доба» в цілому висвітлює тематику дуже обмежено. Чимало подій, які висвітлювались іншими ЗМІ, не знайшли відображення на сторінках цього видання. Слід також зауважити, що чітке відділення фактів від коментарів не простежується. В газеті досить сильна суспільно-політична аналітика. За звітний період найактивніше у нейтральній тональності висвітлювались проблеми селян та підприємців, найпасивніше - пенсіонерів. Найактивніше у позитиві згадувались службовці, найпасивніше – підприємці. Щодо висвітлення основних соціально-економічних проблем регіону, найбільше у нейтральній тональності згадувались теми зростання цін на продукти та комунальні послуги, найменше - проблеми відновлення інфраструктури області після повені. Найактивніше у негативі висвітлювалась проблема звільнення, безробіття та заборгованості по виплатам заробітньої плати. 2.04.09 вийшла стаття-дослідження, автор якої намагався знайти роботу за оголошенням і попереджав інших шукачів про можливі небезпеки. Відчувається негативна забарвленість («треба, мабуть, вмирати з голоду, аби погодитись на таку принизливу роботу», «…не що інше,
...
Читати далі
|
26-27 листопада 2010 року в Конча-Заспі відбулася заключна конференція «Покращення діалогу між місцевою владою, громадськістю та медіа – результати в пілотних містах (Суми, Черкаси, Донецьк, Чернівці, Херсон та Рівне)» в рамках проекту «Сприяння європейським стандартам в українському медійному середовищі». Цей проект фінансується спільно Європейським Союзом та Радою Європи і виконується Радою Європи. Метою конференції була презентація результатів громадського діалогу між місцевою владою, громадськістю та медіа довкола актуальних проблем громад у пілотних містах в рамках роботи за проектом та планування подальшої роботи за межами проекту у форматі «Пошук майбутнього». Конференція зібрала понад 60 учасників – представників міжнародних організацій, органів національної та місцевої влади, громадських організацій, засобів масової інформації, лідерів Центрів соціального партнерства, експертів.
У вступній промові до учасників конференції, керівник сектору «Громадянське суспільство та медіа» Представництва Європейського Союзу в Україні Стефані Хартер зазначила: «Хоча я працюю Києві, мене дуже цікавить регіональна проблематика. Сподіваюся, що отриманий досвід та обмін ним допоможе поліпшити життя людей. Європейський Союз в
...
Читати далі
|
Газета «Молодий буковинець» за період моніторингу найбільше уваги у нейтральній тональності приділила висвітленню проблем підприємців, насамперед ця інформація стосувалась обговорення нового податкового кодексу, який істотно змінює умови оподаткування саме для приватних підприємців, працюючих по спрощеній системі. Подавались різні точки зору на проблему, позитивні та негативні наслідки змін у системі оподаткування для цієї групи населення, читачів знайомили з думками фахівців. Видання достатньо повно представляло різні соціально-домографічні групи Буковини, найменше згадок у нейтральній тональності стосувалось селян.
У негативній тональності читачів знайомлять зі проектами реформи пенсійної системи у матеріалі «Бідні поділяться з багатими» (22.07 Є.Соболєв)
Найбільше матеріалів у нейтральній тональності у «Молодому буковинці» надруковано про зростання цін на продукти та комунальні послуги. Це видання, на відміну від інших, не тільки надавало офіційну інформацію про зростання тарифів та субсидій, але і звертало увагу на проблеми, які виникають у багатьох пенсіонерів, які мають прописаних у квартирі непрацюючих дітей, та інші «слабкі місця» у процесі отримання субсидій. Також багато уваги журналіс
...
Читати далі
|
До засобів масової інформації України Меморандум 25 (12 листопада за старим стилем) 1905 року у Лубнах побачила світ перша газета українською мовою на Лівобережній, поневоленій Російською імперією Україні. Це було видання «Хлібороб», засноване братами Шеметами на кошти місцевої громади і без офіційного дозволу. Незважаючи на те, що «Хлібороб» був невдовзі заборонений владою і припинив своє існування на п'ятому числі у грудні того ж року, вихід часопису став переломним моментом українськомовної періодики. З появою першого українськомовного часопису закінчилася ера тотальної заборони на українську мову, запроваджена секретним циркуляром 1863 року міністра внутрішніх справ Валуєва та Емським указом імператора Олександра ІІ від 1876 року. Цими антиукраїнськими розпорядженнями категорично заборонялося українське слово в школах, у друці, в періодичній пресі, наукових працях, популярних книжках для народу, перекладах. Крім того, накладалися численні обмеження на творчість українських письменників. У кінці 1904 року Комітет міністрів царського уряду розпочав розгляд питання щодо зняття обмежень з українського друкованого слова. Було ухвалено рішення запитати з цього приводу думку Петербурзької імператорської академії наук, Київського і Харківського університетів та кількох г
...
Читати далі
|
Хочеш спробувати себе у журналістиці? Мрієш, щоб твої статті з'являлися на сторінках престижних друкованих та Інтернет-видань? Конкурс «Стань спецкором CG!» - це твій шанс та унікальна можливість проявити себе! Стань кореспондентом / кореспонденткою CareerGuide у своєму ВНЗ! Розкажи про життя свого ВНЗ, про студентські будні та свята, радощі та проблеми. Найвдаліші статті ми опублікуємо на нашому сайті. А найкращі кореспонденти отримають право стати офіційними спецкором CG і співпрацювати з компанією CareerGuide у якості авторів, отримуючи гідну винагороду за свою роботу! Але це ще не все: беручи участь у Конкурсі, ти можеш виграти самі різноманітні призи. Для цього достатньо надіслати всього одну статтю! Зареєструвавшись (www.careerguide.com.ua/konkurs/registration), ти зможеш прочитати докладні правила Конкурсу. Але стисло вони такі: 1. Конкурс проходить з 15 листопада 2010 до 28 лютого 2011 року. Роботи приймаються до 28 лютого 2011 року. 2. Конкурс проводиться в номінаціях: «Краща робота», «Спецкор CG» і номінації, заснованій компаніями-партнерами. 3. Для участі у номінації «Краща робота» достатньо надіслати на конкурс одну роботу. Переможці цієї номінації отримують різноманіт
...
Читати далі
|
18 листопада об 11.30 у Блакитній залі ЧНУ відбудеться прес-конференція за результатами проекту «Новітні дослідження українського медійного середовища в рамках європейських стандартів». Цей проект є спільною акцією Європейського союзу та Ради Європи. Його
реалізація розпочалася восени 2008 року, в Україні - з 2009 до 2010
включно. Він виконувався на загальноукраїнському рівні та у шести
базових областях: Донецькій, Чернівецькій, Херсонській, Черкаській,
Рівненській та Сумській. Проект створений із метою підтримки
вдосконалення нормативно-правової бази діяльності медіа на
всеукраїнському рівні, підвищення професійних та етичних стандартів
журналістської професії, сприяння діалогу між ЗМІ, місцевою владою та
громадськістю. Він спирався на такі базові індикатори, як
відображення суспільної різноманітності, наявність моделі суспільного
мовлення, рівень саморегуляції ЗМІ, стан правової культура, довіра громадян до ЗМІ, безпека журналістів. Під час прес-конференції будуть оприлюднені результати дослідження щодо реального стану професійних етичних стандартів журналістської професії та якості діалогу між ЗМІ, місцевою владою та громадськістю. Зокрема буде оприлюднено результати: 1. Моні
...
Читати далі
|
Український Католицький Університет відкриває магістерську програму з журналістики. Право вступати на програму мають випускники бакалаврату та магістратури гуманітарного і соціально-економічного спрямування. Тривалість програми – 2 роки (4 семестри). Форма навчання – стаціонар. Магістерською програмою з журналістики Український католицький університет запроваджує в Україні європейську модель підготовки магістрів-журналістів на основі синтезу журналістського фаху з базовою освітою в гуманітарних і соціально-економічних науках. На магістерську програму з журналістики приймають 30 осіб на рік. Учасники програми зможуть поглибити розуміння української специфіки взаємостосунків медіа і влади, медіа і економіки, медіа і права, медіа і суспільства на тлі порівняльного аналізу місця медіа у суспільному житті країн Центральної і Східної Європи. Український католицький університет пропонує альтернативний підхід до вишколу фахівців-практиків у сфері медіа, який відповідає вимогам сучасної європейської журналістики, потребам ринку та суспільному запиту на відповідальних і чесних журналістів. Випускники програми будуть володіти на фаховому рівні англійською мовою. Зарахування абітурієнтів проходитиме за результатами таких вступних іспитів:
- Іноземна мова. - Письмовий іспит зі спеціальності.
...
Читати далі
|
Крістоф Рісс та Ян Вагнер разом з перекладачем та гідом рухалися в бік Києво-Печерської Лаври. До них підійшли двоє міліціонерів і попросили пред`явити документи. Гід і перекладач показали свої паспорти, а Рісс і Вагнер - ID-картки. Міліціонерам виявилося цього недостатньо і вони почали вимагати, щоб за ними прослідували до райвідділу міліції для встановлення осіб іноземців. Ось така от пригода сталася з президентом Всесвітньої газетної асоціації WAN-IFRA та його колегою з Німеччини 30-го жовтня. Вони вперше приїхали до України на Другий Всеукраїнський Газетний Конгрес, а ледве не відвідали місцевий райвідділок. Така сама історія може відбутися і з вами. І для цього не потрібно, щоб ви пили на вулиці пиво чи агресивно поводилися. Достатньо, наприклад, стояти в парку Слави та милуватися Києвом. До вас можуть підійти міліціянти, такі як от сержант Печерського райвідділку Олег Кирик, і ваша розмова запросто може продовжитися "екскурсією" відділком міліції. І не проблема в тому, що таке сталося з високими гостями. Проблема в системі, котра дозволяє, щоб подібні ситуації відбувалися в Україні. Напередодні Євро - 2012, а можливо, й Всесвітнього Газетного Конгресу, котрий Президент Янукович запросив провести в тому ж році в Києві, не можуть ставатися отакі от пригоди з людьми
...
Читати далі
|
Оголошено конкурс для участі у програмі РадіоШколи за напрямком он-лайн-майстерності. Програма охоплюватиме наступні напрямки: • Радіомовлення: принципи творення програмних продуктів, програмування. • Адаптація ефірного радіо до стандартів он-лайн-мовлення. Таргетування. • Особливості написання текстів для друкованих та веб-медіа. Інформаційні приводи та їх оформлення для обох типів ЗМІ. Мультимедійність. • Відеозйомка. Теорія. Практика. Відеозйомка для он-лайн сюжетів. У рамках програми з он-лайн-майстерності журналісти зможуть творити матеріали безпосередньо для своїх редакцій, експериментувати з формою подачі, програмувати виходи матеріалів тощо. Передбачене стажування в студії онлайн радіостанцій M Joy (http://mjoy.com.ua). Модель навчання: лекції, дискусії, тренінги, майстер-клас. Навчання відбуватимуться у Львові 19-21 листопада. Тренерами Школи виступатимуть українські та польські експерти, керівники редакцій. До участі в конкурсі запрошуються журналісти з досвідом роботи у ЗМІ від 1 до 3 років. Вартість участі у програмі Школи становить 200 грн. Витрати на проїзд, проживання та харчування покривають організатори та партнери. Відбір до Школи відбуватиметься у два етапи
...
Читати далі
| |