23:08 Скандалів в Україні стане більше? (інформація для тих, хто вивчає "Рекламу та PR") | |
У Києві відбулася презентація книги Володимира Москальця «Скандальний PR в шоу-бізнесі. Теорія і практика», а також першого в Україні Агентства скандального PR «Chili». Книга, яка за своєю формою і суттю є свого роду підручником правильного запуску, проведення та використання скандалів в якості PR-технологій, викликала чималий інтерес у представників вітчизняного шоу-бізнесу, так само як і серед політичних діячів. Уміння правильно створювати і використовувати гучні інформаційні приводи, а також виходити з «делікатних» ситуацій переможцем – основа дослідження Володимира Москальця. Саме це, на думку автора, і викликає жвавий інтерес у представників шоу-бізнесу. У той же час, в Росії один з відомих персонажів книги всіляко намагався перешкодити її виходу в Москві, оскільки деякі «цілком таємні» технології у підручнику були розсекречені. Тим не менш, презентація в Україні таки відбулася і зібрала багатьох представників вітчизняної еліти, молодих виконавців, а також менеджмент багатьох відомих персон. Серед іншого гостей цікавила діяльність Агентства Скандального PR «Chili», яке запускає свою роботу в Україні. - Скандал – безумовно, дороге задоволення, проте неймовірно дієве, - зазначив Володимир Москалець. – Проте для цього необхідно вміти створювати і використовувати його правильно. Так, щоб скандал працював саме на Вас, а не проти. А ще автор зазначив, що в Україні, на жаль, практично немає прикладів ефективного гучного скандалу: «Багато хто в нашій країні плутають поняття, видаючи за скандал якийсь конфлікт, якийсь епатаж. Саме тому більшість прикладів помилок у скандальних технологіях, представлених у книзі – з української практики: від Ірини Білик до Марії Бурмаки». На питання про те, чи буде агентство працювати тільки з іменитими замовниками, Володимир відповів, що скандальні технології застосовуються не тільки в шоу-бізнесі чи політиці, але також і в будь-якій іншій сфері бізнесу. Головне – вміло підійти до використання таких неоднозначних технологій. Проте відзначив, що представникам агентства, в команду якого входять не тільки PR-фахівці, а й психологи, журналісти і навіть актори, вже сьогодні надійшло чимало заявок від українських замовників. Так що скоро скандалів в Україну стане набагато більше!
| |
|
Всього коментарів: 1 | |
| |