Газета «Чернівці» є виданням Чернівецької міської ради. Виходить по п’ятницях. Середній обсяг газети приблизно 100 тис. знаків. Більше половини замають офіційні матеріали. Негативної за змістом інформації значно менше, ніж в інших досліджуваних газетах. Дуже мало практичних порад. Слабо розвинута комунікативна функція. Найактивніше під час першої хвилі моніторингу в нейтральній тональності згадувались пенсіонери, найпасивніше – студенти. Соціальна група селян за період моніторингу не була згадана. Найактивніше у позитиві висвітлювались проблеми службовців. Найактивніше у негативній тональності згадувались підприємці.
Кількісно проблеми підприємців, службовців та пенсіонерів висвітлювались приблизно рівномірно. Якісно ж – по різному. Відмінність полягає в тому, що інформація розподілялась на 2 категорії: «для» підприємців та пенсіонерів, і «про» службовців, коли йшлося про діяльність депутатів та чиновників місцевого самоврядування. Діяльність останніх висвітлювалась і в позитиві, про що свідчать такі маркери: «нарешті самоврядний орган «показав зуби», «…але цього разу можновладці були непохитними» і т.д. Помітно було використання позитивної тональності в запитаннях до нардепа Петра Гасюка [17.04]. Інтерв’ю не оминуло практично жодної з досліджуваних тем. Ось приклади пи
...
Читати далі