Останнього тижня квітня в Інституті журналістики пройшла уже традиційна Журналістська весна. В її рамках відбулися заходи, які об’єднали теоретиків і практиків ЗМК, зокрема й міжнародна наукова конференція «Журналістика 2010: методологія досліджень у галузі соціальних комунікацій». На пленарному засіданні учасників привітав директор ІЖ Володимир Різун. Він виголосив доповідь «Соціокомунікаційний підхід у науці та галузі соціальної інженерії».
У ході дискусій обговорювалися питання контенту ЗМК, дослідження аудиторії та інформаційних потреб ЗМК, сприйняття і впливу медіа, художньо-технологічних характеристик друкованих видань, форматів і типологічних особливостей друкованих і електронних ЗМК, дослідження ефективності реклами, діяльності служб із зв’язків з громадськістю, ефективності організації політичних кампаній та іміджмейкінгу, узагальнення світового досвіду наукових досліджень ЗМК.
Також в рамках конференції пройшла презентація видань Інституту журналістики. А після завершення дискусій бажаючих запросили відвідати тренінг-марафон для журналістів-практиків. Особливу увагу привернули такі теми тренінгу:
- Сучасні методи подачі інформації в тележурналістиці;