19:38 В Інституті журналістики | |
![]() У ході дискусій обговорювалися питання контенту ЗМК, дослідження аудиторії та інформаційних потреб ЗМК, сприйняття і впливу медіа, художньо-технологічних характеристик друкованих видань, форматів і типологічних особливостей друкованих і електронних ЗМК, дослідження ефективності реклами, діяльності служб із зв’язків з громадськістю, ефективності організації політичних кампаній та іміджмейкінгу, узагальнення світового досвіду наукових досліджень ЗМК.
Також в рамках конференції пройшла презентація видань Інституту журналістики. А після завершення дискусій бажаючих запросили відвідати тренінг-марафон для журналістів-практиків. Особливу увагу привернули такі теми тренінгу:
- Сучасні методи подачі інформації в тележурналістиці;
- Інтелектуальна власність у ЗМК;
- Структура радіоновин;
- Організація власного видання;
- Колір в рекламі та друкованому виданні;
- «Себе в тобі як в дзеркалі я бачу» (психологічні механізми сприйняття у мас-медіа).
Кожен учасник тренінг-марафону отримав сертифікат. Матеріали наукової конференції будуть видані окремим виданням.
Василик Л.Є.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |