Цього разу представникам мас-медіа та викладачам журналістики запропонували модуль "Як писати про економіку доступно". Зокрема були розглянуті такі питання, як позиціонування та цільова аудиторія видання, фактори і теми, цікаві тій чи іншій аудиторії. В основному учасники зосередилися на віковому факторі у позиціонуванні видання, охопивши читачів від дітей до пенсіонерів та намагаючись знайти саме ті теми, які цікавлять окреслене коло людей.
Джерела інформації - влада, бізнес, люди - визначили три можливі варіанти статті на економічну тему (наприклад, інфляція).
Новим у серії таких тренінгів став акцент на роботі журналістів зі статистичною інформацією: дослідження, вибірка, респонденти, на способах маніпулювання статистикою.
Учасники тренінгу запропонували три економічні теми для видання з орієнтацію на чітко визначену читацьку аудиторію та визначили необхідні джерела інформації. Увагу було приділено також альтернативним джерелам інформації.
Окрема презентація стосувалася жанрової подачі економічної інформації, питанням конвергентності, мультимедіа, інтерактивності. Усім учасникам було презентовано книгу німецького дослідника медіа "Новинна журналістика" (друге перевидання АУП - на фото).
Тренінг об'єднав представників практично усіх видів зах
...
Читати далі