Штрихи тренігу
Час журналіста-особистості
Ми на порозі нового розуміння журналістики. Зміна носія (інтернет-технології) абсолютно змінила наш фах, пред’явила нам нові вимоги. Перші журналісти були носіями новин, у них була монополія на передавання інформації – і це сприймалося як суть професії. Нині ж інтернет змінив ситуацію – новину повідомити може кожен: у соцмережах, у блогах... Змінюється саме розуміння журналістики. Нині час журналіста-особистості. На перше місце виходить не репортерство, а аналіз інформації. І сама інформація вже не обмежена кордонами – тепер ти сам господар свого інформаційного світу: обираєш інформацію, ресурс, створюєш своє інформаційне оточення. Тож завтрашнім журналістом може стати тільки той, хто підніметься над інформаційністю, хто розвивається, знає більше від читача,краще нього може проаналізувати. Журналістика – це осмислення новини, а не емоції. Вона стає не фабрикою новин, а лабораторією людей. Тільки така журналістика зацікавить читача.
Журналіст-обиватель. Що далі?