11:23 Василь Теремко. Видавництво ХХІ. Виклики і стратегії | |
Сучасна
видавнича система і книжна культура постали перед викликами, породженими
переходом людства від індустріальної цивілізації до інформаційної. Вітчизняна
видавнича галузь балансує на межі критичних випробувань. Без оволодіння стратегічними
підходами і практиками їй важко буде зберегти присутність у культурному світі.
Це зумовило дослідження сучасного стану, системотвірних основ, моделей і
сценарних варіантів стратегічно вибудуваної діяльності видавництв. У їх основі
— проникнення у пласти видавничої і суміжних з нею наук, спостереження за
багатоманітністю практики, методологічно організовані мисленнєві старання. Спостереження
і міркування, викладені в цій праці, прислужаться дослідникам і фахівцям
видавничої сфери, а також усім, хто цікавиться проблематикою, зосередженою на книзі,
читанні, наративно-рецептивних практиках і видавничих стратегіях.
У книзі проаналізовано особливості видавничих стратегій у період суспільних трансформацій, співвідношення книга, текст, автор у стратегічній системі видавництва, визначено читання як сферу само здійснення видавничих стратегій, історичну зумовленість читацьких практик і видавничих стратегій. Спостереження і міркування, викладені в цій праці, прислужаться дослідникам і фахівцям видавничої сфери, а також усім, хто цікавиться проблематикою, зосередженою на книзі, читанні, наративно-рецептивних практиках і видавничих стратегіях. Ціна 60 грн. Замовити посібник можна за тел./факс: (044) 456 84 63, 456 92 01. Е-mail: academvidav@svitonline.com; academvidav@gmail.com або на сайті: www.academiapc.com.ua | |
|
Всього коментарів: 0 | |