Викладачі кафедри журналістики Любов Василик і Лілія
Шутяк у січні-лютому продовжили участь у програмі DMU (Digital media for
Universities) у Києво-Могилянській академії. За цей час було проведено два
семінари.
На першому можна було ознайомитися з візуалізацією
даних в онлайн-журналістиці (інфографіка, карти, чати, таблиці, тайм-лайни) та
з програмами, у яких можна створювати інфографіку. Цю презентацію підготувала
Сара Рудді (США), яка має тривалий досвід роботи в інтернет-медіа. Август Грант
(США) поділився з присутніми досвідом планування економіки ЗМІ, звернувши увагу
на мотивацію ведення медіа-бізнесу, планування та організацію роботи, бачення
стратегії розвитку видання. Він акцентував увагу на основних бізнес-концептах:
дохід - видатки - прибуток, а також поділився досвідом складання маркетингового
плану, куди увійшли просування в онлайн, корпоративний імідж та інші способи
завоювання уваги аудиторії. Доповідач проаналізував такі аспекти забезпечення
життєдіяльності ЗМІ, як боротьба за рекламодавця, диверсифікація джерел
прибутку, створення нішевого продукту. Август Грант наголосив: «Практичні
навички допоможуть студенту здобути першу роботу, а теоретичні зрозуміти, де
він працюватиме надалі і що з медіа може бути через кілька років».
На другому семінарі учасники опановували навички
роботи з Adobe Audition CS6 для роботи з аудіофайлами, вивчали всі нюанси
роботи зі звуками, монтували аудіоподкасти, вчилися розуміти, як при допомозі
звуку можна передати емоції, інформацію, контекст, фонові знання, пояснення…
Також вони ознайомилися з системою підготовки майбутніх журналістів в Лідському
університеті (Великобританія) та порівняли її з українською системою освіти.
|