Головна » 2012 » Вересень » 23 » Відбувся черговий тренінг АУП
20:41
Відбувся черговий тренінг АУП
   Цього разу представникам мас-медіа та викладачам журналістики запропонували модуль "Як писати про економіку доступно". Зокрема були розглянуті такі питання, як позиціонування та цільова аудиторія видання, фактори і теми, цікаві тій чи іншій аудиторії. В основному учасники зосередилися на віковому факторі у позиціонуванні видання, охопивши читачів від дітей до пенсіонерів та намагаючись знайти саме ті теми, які цікавлять окреслене коло людей.
   Джерела інформації - влада, бізнес, люди - визначили три можливі варіанти статті на економічну тему (наприклад, інфляція).
   Новим у серії таких тренінгів став акцент на роботі журналістів зі статистичною інформацією: дослідження, вибірка, респонденти, на способах маніпулювання статистикою.
Учасники тренінгу запропонували три економічні теми для видання з орієнтацію на чітко визначену читацьку аудиторію та визначили необхідні джерела інформації. Увагу було приділено також альтернативним джерелам інформації.
   Окрема презентація стосувалася жанрової подачі економічної інформації, питанням конвергентності, мультимедіа, інтерактивності. Усім учасникам було презентовано книгу німецького дослідника медіа "Новинна журналістика" (друге перевидання АУП - на фото). 
  Тренінг об'єднав представників практично усіх видів західноукраїнських ЗМІ. Для журналістів він корисний можливістю удосконалити практичні навички, для викладачів - застосуванням тренінгової методики у викладацькій діяльності.
Категорія: Журналістика в Україні та світі | Переглядів: 598 | Додав: | Теги: економіка, тренінг, АУП | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]