Головна » 2012 » Липень » 6 » Без меж
01:17
Без меж

Перш за все хочу подякувати рєбятам, які організували Вуличний Університет в Чернівцях та Миколі Костиняну за другу лекцію, яка мала назву «Вконтакте VS Facebook». Приємно, що є люди, які готові навчатися і самовдосконалюватися та люди, які діляться своїм досвідом незалежно від пори року, канікул чи відпустки.
Всесвітня павутинка
Кількість користувачів Інтернету сягає 2 мільярдів. З них майже 17 млн українців -42 % дорослого населення нашої державита 58% віком від 10 до 25 років. Хтось у Інтернеті грає ігри, дивиться відео та демотиватори, інші-навчаються, вивчають мови та шукають оригінальні кулінарні рецепти. Кожному- своє. За уподобаннями.
Кожен з нас – унікальний  мікроВсесвіт
Кожна людина має свій світогляд, життєву позицію, смаки та коло спілкування. Ці речі роблять нас унікальними. Та все ж є один метод, який допомагає нам спілкуватися з друзями, знайомитися із новими людьми та самовиражатися. Це-соціальні мережі. Значною їх перевагою є те, що вони стирають межі у спілкуванні з людьми, які знаходяться від нас на далекій відстані.Та попри це є багато недоліків: погіршення зору,  залежність, відірваність людей від реального життя, втрата контролю часу.
Мережеві мільйони
На Україну Facebookприйшов десь у 2005-6рр., Вонтакте у 2006-7. І якщо у світі активна місячна аудиторія першого сайту 900млн, то другого всього лише 70. Але це не завадило сайту «Вконтакте» забрати 70% аудиторії кран СНД. Чому і за яким принципом люди вибирають соціальні мережі?
Перш за все- потреби. Комусь-розваги, іншим-серйозне спілкування. Ви зрозуміли про яку соц… мережу йшлося. Проте однією негативною рисою є відсутність мультимедійного контенту (пошуку музики та відео)
Проте чи була би вона тоді такою «інтелектуальною» якби несла в собі розважальний контент?
За травневими дослідженнями соціологічної компанії InMind82% опитуваних відвідувачів Інтернету користуються Google, 76- mail.ru, 74-VK.com, 57-vikipedija, 56-odnoklassniki, 35-rozetka і лише 34 Facebook.
В Чернівецькій області сайтом «В контакте» користуються 220 000, Фейсбуком  у Чернівцях та в радіусі 25миль від міста лише 17 600. Більша частина останніх-місцеві. Тобто можна зробити висновок, що на сайті є представники певної такої місцевої тусовки.
Подивимося в таблиці основні відмінності вікових категорій аудиторії мереж.
 
Реєструватися чи ні? І в скількох мережах: ось в чому питання
Неважливо у скількох соціальних мережах ви зареєстровані. Не потрібно гнатися за кількістю. Потрібно просто взяти декілька (найбільш оптимальний варіант-дві) які вам більш до вподоби і просто час від часу бути там активними.
Та не забуваймо виходити за межі і розуміти, що інтернет обмежує наш мікроКосмос і обриває зв*зяки зі Всесвітом.
Як казали в одній рекламі: «Наважся зустрітися з друзями вживу, а не онлайн».
 
 

Категорія: Статті студентів | Переглядів: 316 | Додав: Нікуся | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]