Головна » 2014 » Квітень » 06
Події у Криму здригнули увесь світ. Кожна свідома країна переймається долею Криму та власне України. Як вплине від’єднання Кримського півострова від держави?
Уявімо, що Україна – це людина, яка потрапила у аварію, наслідком якої є ампутація пальців на руці (у нашому випадку пальці – це Крим). Чи зможе прожити людина без пальців? Чи зможе Україна жити без Криму?

Кому гірше?

Конфлікт між Україною та Росією буквально знищує те, що ми називаємо Кримом. Кожного дня з’яються нові проблеми, котрі «вбивають» економіку півострова і починають розхитувати і без того хитку економічну ситуацію України. «Законне» від’єднання Криму від України вже завдало чимало негативних наслідків державі, і скільки ще завдасть – невідомо. Найбільш болючими з них виявились такі:
1. Російсько - український конфлікт підірвав довіру до міжнародних домовленостей. У 1994 в Будапешті Україна підписала відмову від ядерного арсеналу, на що Росія, США та Великобританія щиро зобов’язались «поважати незалежність, суверенітет та наявні кордони України», а також «утримуватись від загрози силою та її застосування проти територіальної цілісності та політичної незалежності України». Але Росія показала, що зневажати домовленості можна, що мовчки підтримали й інші країни.
2. Довгоочікуваний літній сезон 2014 на кримських берегах – зірвано! Тут і Україна, і Крим позбулись великого прибутку, який кримські береги приносили щороку. Цьогоріч на Крим споді ... Читати далі
Категорія: Статті студентів | Переглядів: 696 | Додав: Sasha_Ageeva | Дата: 06.04.2014 | Коментарі (0)

Автотранспортна інфраструктура в Україні знаходиться на стадії латентного занепаду. Свідченням цього слугує поганий стан доріг, на які щорічно на паперах виділяється одна сума, а власне на ремонтні роботи - кошти в десятки разів менші зазначених. Наслідком занедбаних шляхів стають часті поломки та швидке зношення транспортних засобів. Державні перевізники скорочують обсяги своїх рейсів, що дозволяє приватникам спекулювати вартістю квитка. Такими чином деякі населені пункти залишаються без прямого сполучення з іншими містами, а приватні перевізники, що натомість пропонують свої послуги, самостійно встановлюють ціни, які перевищують реальні. При цьому вони не виконують наказ 25.05.2006 N 503 «Про затвердження Типових форм квитків на проїзд пасажирів і перевезення багажу на маршрутах загального користування». До прикладу, маршрут Чернівці – Балинці (Снятинський р-н) насправді вартував 21 грн, але державний перевізник відмовився працювати за даним сполученням у зв’язку зі збитковістю. Інший перевізник, що погодився обслуговувати цей рейс, встановив ціну 30 грн. Як підсумок – переплата пасажиром у 9 грн та відсутність страхування або ж альтернатива – подорож із пересадками.
Поряд із вищезгаданими проблемами виникає і наступна: як і де придбати квиток та й чи варто купувати його взагалі? Тут є два варіанти: або заплатити повну вартість проїзного документа у касі (враховуючи збір до ПФ та ПДВ у розмірі 20%), або ж заплатити водієві « ... Читати далі

Категорія: Статті студентів | Переглядів: 653 | Дата: 06.04.2014 | Коментарі (0)