Головна » 2011 » Червень » 25
Аналітики УАВПП проаналізували результати дослідження, проведеного компанією TNS в Україні (MMI Україна 2010 / 3 +4), і виділили основні переваги читачів, використовуючи 8 основних тематичних сегментів. Назви цим основними тематичними сегментами були присвоєні відповідно до пристрастями читачів газет: розважати, всеїдні, байдужі, господарські, оглядачі, модники, техніки, ділові.
Найбільше число читачів газет - 32% - не мають особливих тематичних переваг (байдужі);
- 18% читачів цікавляться публікаціями на теми здоров'я, методів лікування, кулінарії, кулінарних рецептів, а також читають про дачу, сад, город (господарські);
- 17% читачів люблять у всьому досконально розібратися - це «оглядачі»;
- 10% аудиторії газет стежить за новинками моди - це «модники»;
- 7% читачів газет цікавить ділова тематика (ділові);
- 6% аудиторії газет люблять читати про техніку - це сегменти «техніки» та «всеїдні»;
- 5% читачів газет цікавляться розважальної тематикою (розважатися).
Трохи більш детальна інформація наведена на діаграмі нижче.
... Читати далі
Категорія: Журналістика в Україні та світі | Переглядів: 701 | Дата: 25.06.2011 | Коментарі (0)