Головна » 2010 » Листопад » 19
«Ремесло радио: магия звука», – саме з такою програмою приїхав до студентів-журналістів радіожурналіст та письменник Ігор Померанцев.
 Послухати відомого майстра зібралось чимало бажаючих – не кожного ж дня приїжджає такий гість. Померанцев намагався навчити майбутніх журналістів відчувати запахи слів, передавати їх в образах... Справді, слухаючи його, можна було відчути запах диму, бузку…
- Если надо зобразить дым, мы виберем джазовую музику. Ведь джаз подразумевает в себе такой накуренный бар… – наводить приклад журналіст.
Велике зацікавлення у студентів викликало зауваження щодо помилок, які допускають на радіо.
- Изображая весну, нельзя говорить о ландышах, потому что ландыши – это уже весна. Это тавтология, – наголошує майстер.
  Слухаючи лекцію Померанцева, починаєш розуміти його неймовірну любов до радіо. Відчуваєш, як у його руках воно перетворюється на справжню творчість.
  Аудиторія ставить запитання. Одне з них – чи не боїться Ігор Якович, що його образи не зрозум ... Читати далі
Категорія: Статті студентів | Переглядів: 851 | Дата: 19.11.2010 | Коментарі (1)

Результати дослідження в рамках проекту «Сприяння європейським стандартам в українському медійному середовищі» презентував у Блакитній залі ЧНУ відомий медіа експерт, кандидат філологічних наук, голова Комітету «Рівність можливостей» та керівник моніторингових проектів Асоціації «Спільний простір» Олександр Чекмишев.
  Організаторами виступили кафедра журналістики та Чернівецьке обласне громадське об'єднання "Центр соціального партнерства".  Партнер заходу  Анна Сороховська, представляючи його, розповіла, що проект є спільною акцією Європейського Союзу та Ради Європи. Ще у 2008 році вони почали діяльність за такими трьома напрямками, як підтримка вдосконалення нормативно-правової бази діяльності медіа на всеукраїнському рівні; підвищення професійних та етичних стандартів журналістської професії; сприяння діалогу між ЗМІ, місцевою владою та громадськістю. Проект виконувався на загальноукраїнському рівні у шести базових областях (Донецькій, Чернівецькій, Херсонській, Черкаській, Рівненській та Сумській) та спирався на такі базові індикатори, як відображення суспільної різноманітності, наявність моделі суспільного мовлення, рівень саморегу ... Читати далі
Категорія: Статті викладачів, лаборантів і т.д. | Переглядів: 748 | Дата: 19.11.2010 | Коментарі (0)